duminică, 25 ianuarie 2009

Oare?



Oare totul e scris undeva..sau noi suntem proprii autori ai vietii?
Oare..exista un moment perfect pentru ceva..sau momentele sunt oricand numai ca nu stim sa le alegem?
Oare cand  iti doresti ceva din tot sufletul, chiar se intampla?
Oare daca lupti, chiar ajungi undeva sau te pierzi pe drum uitand pentru ce lupti si castigi ceva ce nu vroiai..dar accepti totusi ca premiu de consolare?
Oare intre zi si noapte e chiar asa mare diferenta, sau sunt doar 2 momentele gemene pe care Dumnezeu le-a pictat diferit?
Oare e neaparat ca dupa un zambet sa urmeze o lacrima si viceversa, sau doar ideea noastra ca asa se va intampla ne face sa trecem prin asta?
Oare cand cineva se uita la tine insistent, te priveste pe dinafara sau pe dinauntru?Se gandeste la cine esti sau la ce inseamna pentru el?
Oare criticile ne doboara, sau suntem atat de iubitori de sine incat ne lasam doborati singuri?
Oare daca am trece cu vederea si am ierta, respectiv uita mai des nu ar fii mai bine?
Oare daca am uita ca suntem oameni si ne-am gandi pentru o secunda ca suntem fiinte am respecta tot ce ne inconjoara mai mult?
Oare daca nu am lasa egoismul sa domine uneori nu am salva mai multe iubiri sau prietenii?Nu am rani mai putine suflete?
Oare daca ne-am gandi de 2 ori inainte sa vorbim am salva mai multe zambete si am mototoli mai multe tristeti?
Suntem supusi greselilor, dar asta nu inseamna ca trebuie sa le repetam..
Poate avem persoane ingaduitoare si iubitoare langa noi, ce sunt in stare sa ne ierte de "n" ori, dar exista un moment in care "n" ia o valoare ...
Si ajungi intr-o instanta in care iti pui multe intrebari.
Nu mai bine faceam asa, sau asa, sau in alte feluri astfel incat acum soarele stralucea inca?

Hai...incerca sa fii mai bun ca poti!
Iubeste mai mult, raneste mai putin ..ofera mai multa prietenie, un umar mai cald, un sprijin oportun..e drumul catre pefectiune...
Esti om si ai cel mai frumos dar : viata!

Niciun comentariu: