marți, 20 ianuarie 2009

Puneti-mi diagnosticul de nebuna deoarece:
-cred cu ardoare in iubirea dintre fat frumos si ileana cosanzeaza
-cred din tot sufletul ca destinul are un plan pentru noi doi..
-cred in iubirea vesnica
-cred ca daca o sa sper voi ajunge unde imi doresc
-cred ca daca maine vine, e pentru ca inca nu mi-am incheiat socotelile cu ieri
-cred ca am invatat sa zambesc cand doare al dracului de tare pe dinauntru
-cred in basemele cu final fericit
-cred ca finalul fericit il poate atinge orice om daca doreste
-cred ca fericirea nu este o destinatie ci un drum de parcurs
-cred ca sunteti orbi daca nu va bucurati de persoanele de langa voi.Daca maine pierzi persoana pe care o iubesti?O sa regreti.Deci apreciaz-o azi..N-o rani...;)
-cred ca daca imi propun sa reusesc, asa va fi
-cred ca cel mai frumos sentiment din sufletul unui om e iubirea
-cred in fiiecare minut, in fiecare secunda care trece.Cred in viata.Cred in tine.Cred in mine.

Cred in noi...

Daca toate ma fac sa par prea visatoare si nebuna intr-o lume atat de realista, calculata si rece..atunci..asa e!

Niciun comentariu: