marți, 18 octombrie 2011

Strang in pumn toate visele.
Nu voi mai vorbi.
Nu voi mai visa.
Nu voi tresarii de fiecare data cand aud numele tau.

Nu.
Eliberez toti fluturii ce se zbat in pieptul meu.
Eliberez fiecare gand.
Eiberez toate sperantele.Spuneam ca am incetat de mult sa sper.Era doar teorie.In fapt, speram de cate ori privirile ni se intalneau.
Las libere toate ideile mele despre viata sau iubire.
Uit fiecare dorinta.
Ascund totul in nisip pe malul unei mari mult prea agitate.Valurile ineaca ultimul zambet in spatele caruia ascundeam randuri de cuvinte nerostite pe care le cunosti.Aerul sarat va intuneca privirea pe care incostient o uitam asupra ta.Ultima raza de soare pe care marea o ineaca in ea se zbate odata cu sufletul meu.
In ecoul acestei toamne reci rasuna o singura intrebare: Daca focul meu ar fii atins macar o data marea ta?

Sa uit:Visez la tine cand deschid si inchid ochii.
Sa nu uit: Sa te uit.

Niciun comentariu: