joi, 24 octombrie 2013

Fara sens



break-up-sad-love-wallpapers.jpg


Ce e mai important pentru tine? Sa iubesti sau sa fii iubit? Ma intreba omul pe care credeam ca il iubesc la momentul respectiv.
I-am spus: sa iubesc si m-a intrebat de ce. I-am zis ca iubirea te schimba. De unde stiam? De unde stiu ca incercarile esuate prin care am trecut s-au numit... iubire? De unde stim, cu totii, ca iubim? Nu stim. Pana la proba contrarie, nu stim. Suntem fericiti pana cand nu mai suntem. Si atunci ne strangem visurile, sperantele, convingerile, ideile, ne strangem bucati din suflet, ne reconstruim si mergem mai departe fara sa constientizam ca ne-am intors, de fapt, in acelasi punct mort.
N-am iubit. Nu cu adevarat. Pentru ca daca ar fi fost asa, inca purtam cu mine umbra acelui sentiment. Inca aveam in vene parfumul acelui om. Dar nu e nimeni care sa imi fi marcat existenta, nimeni pe care sa-l fi iubit total, complet si nebunesc. Am oferit franturi din mine unor pseudoiubiri.

In clipa cand voi gasi sentimentul pur ma voi abandona complet. Pana atunci, ma voi abandona neincetat, lent, fiecarei sperante ca iubirea e aici...

2 comentarii:

Anonim spunea...

Ai scris super frumos!Felicitari,Alina!

Anonim spunea...

sensibil, frumos, autentic...


Sunt de acord. Important este sa iubesti.
Dar nu pentru ca iubirea te schimba. Aceasta este una dintre problemele multor cupluri. Nu isi asuma responsabilitatea propriilor schimbari, ci o "atribuie" iubirii.
In fapt, cred ca iubirea nu te schimba, ci doar iti releva cine esti cu adevarat. Trebuie doar sa te uiti la persoana de langa tine. Daca te regasesti, inseamna ca este persoana potrivita.

Mai cred ca important este sa cunosti propria persoana, sa stii ce asteptari ai de la viata, de la tine, de la ceilalti, si ulterior sa cauti pe cineva caruia sa ii acorzi privilegiul de a te cunoaste, admira, aprecia, iubi.