joi, 7 noiembrie 2013

Atat de dor. . .

Mi-e dor sa imi fie dor...
Mi-e dor sa adorm cu gandul la el...
Mi-e dor sa ma regasesc in melodii...
Mi-e dor ca cineva sa-mi fure sufletul...
Mi-e dor ca cineva sa imi atinga sufletul...
Mi-e dor de discutii interminabile despre viata si destin...
Mi-e dor ca un zambet sa-mi lumineze ziua...
Mi-e dor sa stau cu telefonul in mana si sa tresar de fiecare data cand suna, sperand ca e el...
Mi-e dor sa priveasca cineva prin ochii mei, direct in inima...
Mi-e dor de acel zambet pe care numai dragostea ti-l poate asterne pe buze...
Mi-e dor de fluturasii din stomac...
Mi-e dor de plimbari pe plaja. Marea pare mai departe ca niciodata de sufletul meu...
Mi-e dor de cineva care sa-mi aprecieze ideile, sa stie cine sunt eu cu adevarat...
Mi-e dor de profunzime si ma sperie ideea de a ma pierde in superficial...

Mi-e dor sa-i fie cuiva dor de mine...
Mi-e teribil de dor sa-mi fie dor...

Un comentariu:

Anonim spunea...

Mi-e dor sa imi fie dor de noi